Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих тухай /шинэчилсэн найруулга/
13 дугаар зүйл.Ажил олгогчийг дэмжих
- Эхэд тэмдэглэсэн төлөв
- Албан эхэд хүчинтэй
- Баталсан
- Сангийн хувилбар нийтэлсэн
Legalinfo.mn-ийн эх бичвэрийн унших хувилбар. Хамгийн сүүлийн өөрчлөлт, мөрдөх хугацааг албан эхээс шалгана уу.
13.1.Ажил олгогчийг дэмжих арга хэмжээ нь ажил олоход хүндрэлтэй иргэнийг ажиллуулахтай холбоотой гарсан зардлыг ажил олгогчид бүрэн болон хэсэгчлэн нөхөн төлөх, ажил олгогчийн бий болгосон ажлын байранд тухайн иргэнийг тогтвортой ажиллахыг урамшуулах зорилго бүхий санхүүгийн дэмжлэгийн хэлбэрээр хэрэгжинэ.
13.2.Ажилгүйдлийн даатгалын сангаас тодорхой нөхцөл, шаардлагыг хангасан ажил олгогчид ажлын байр хадгалах зорилгоор санхүүгийн дэмжлэг үзүүлнэ.
13.3.Энэ хуулийн 13.2-т заасан санхүүгийн дэмжлэг олгох нөхцөл, шаардлагыг Нийгмийн даатгалын сангаас олгох тэтгэмжийн тухай хуулиар тогтооно. /Энэ хэсэгт 2023 оны 07 дугаар сарын 07-ны өдрийн хуулиар өөрчлөлт оруулсан./
13.4.Гэрээний үндсэн дээр бусдаар малаа маллуулж байгаа мал бүхий иргэнийг энэ хуулийн 13.1-д заасан ажил олгогчид хамааруулна.
Энэ зүйлд иш татсан заалтууд
- Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих тухай /шинэчилсэн найруулга/: 13 дугаар зүйл.Ажил олгогчийг дэмжих
Ишлэлийн эх
энэ хуулийн 13.1-д заасан ажил олгогчид хамааруулна.
- Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих тухай /шинэчилсэн найруулга/: 13 дугаар зүйл.Ажил олгогчийг дэмжих
Ишлэлийн эх
Энэ хуулийн 13.2-т заасан санхүүгийн дэмжлэг олгох нөхцөл, шаардлагыг Нийгмийн даатгалын сангаас олгох
Энэ зүйлийг иш татсан заалтууд
- Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих тухай /шинэчилсэн найруулга/: 13 дугаар зүйл.Ажил олгогчийг дэмжих
Ишлэлийн эх
энэ хуулийн 13.1-д заасан ажил олгогчид хамааруулна.
- Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих тухай /шинэчилсэн найруулга/: 13 дугаар зүйл.Ажил олгогчийг дэмжих
Ишлэлийн эх
Энэ хуулийн 13.2-т заасан санхүүгийн дэмжлэг олгох нөхцөл, шаардлагыг Нийгмийн даатгалын сангаас олгох
- Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих тухай /шинэчилсэн найруулга/: 34 дүгээр зүйл.Хууль хүчин төгөлдөр болох
Ишлэлийн эх
Энэ хуулийн 13.2 дахь хэсгийг 2013 оны 01 дүгээр сарын 01-ний өдрөөс эхлэн дагаж мөрдөнө. МОНГОЛ УЛСЫН
